Klacht: Opnieuw moeten betalen

op 30 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb gister een bestelling gedaan van 9,71 inclusief verzending, ik heb dit uiteraard betaalt (staat ook duidelijk bij mijn bankafschriften) en nu krijg ik een mailtje waarin staat dat mijn bestelling in afwachting is en dat ik nog een keer moet betalen…

ik ben tevreden als ik niet nog een keer hoef te betalen en wel mijn verzending opgestuurd krijg.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

5 dagen geleden - Beste klant Isolde Ebbinge, Vriendelijk willen we u informeren dat uw pakket werd verzonden via Airmail op 2016-11-20. Het trackingnummer is RC432381788NL. U kunt via de volgende link uw pakket volgen: http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=RC432381788NL Note:De online trackinginformatie wordt mogelijk iets later bijgewerkt dan de werkelijke leveringssituatie; wij vragen u om geduld en te wachten op de updates. In algemeen zal het 10 tot 20 werkdagen (14 tot 28 dagen) kosten voor de aflevering. Dus het is normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen, want het is nog onderweg. Maar als u het pakket niet kunt ontvangen op 2016-12-18,, neem dan zsm. contact met ons. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier. Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Met vriendelijke groet, William www.miniinthebox.com

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 30 november 2016 om 21:27 geantwoord

Beste klant Isolde Ebbinge,

U kunt via de volgende link uw pakket volgen:

William
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Isolde_Ebbinge