Klacht: Opnieuw heb ik veel tekort gedaan met mijn PG-40 inkt cartridge van het eigen merk

op 07 augustus 2017 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Zoals gezegd, we zijn een echtpaar die de printer niet veel gebruiken maar na een veel te korte periode is iedere keer de melding op mijn pc dat de cartridge leeg is en vervangen moet worden.
Ik geloof dat niet maar kan niets anders doen als nieuwe inkt bestellen om de melding ongedaan te maken.
En dan gaat het weer een tijdje redelijk goed. Ik heb als printer Canon MP190
Benieuwd wat er gaat gebeuren???

Graag een tegemoetkoming of enkele cartidges voor de toekomst. Zwart, want de kleuren werken wel al die tijd dat ik 'm heb mijn printer.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123 Inkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123 Inkt

Heeft op 08 augustus 2017 om 11:43 geantwoord

Goedendag Jan,

Goed dat via deze weg contact met ons hebt gezocht.
Onze klantenservice heeft per e-mail contact met je gehad en een oplossing toegestuurd. Zojuist hebben wij van je vernomen dat de geboden oplossing er voor gezorgd heeft dat de printer weer geheel naar behoren werkt.

Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit graag van je.

123inkt.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Bingo123