Klacht: opname diefstal

op 28 september 2017 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

mijn portomonee is uit mijn tas gestolen op donderdag 14 sep .
tijdstip tussen 11.15uur t/m12.00uur.
beveilinging Leidschenhage is gebeld en gekomen en gegevens opgenomen er werd gezegd dat ik aangifte bij de politie moest doen anders konden zij niet bij de beelden om te kijken. de verkoopster heeft ze apart gelegd werd tegen ons gezegd. ik naar politie gegaan om aangifte te doen maar dat gaat op afspraak en dat kon pas op dinsdag 19 september om 13.00 uur heb ik afgeproken. en toen terug naar de winkel om het tegen de verkoopster om dit te vertellen was in orde beelden bleven apart liggen.
ik ben dus dinsdag aangifte gaan doen en daarna weer naar prenataal omdat weer tegen de verkoopster te vertellen dat was in orde dan zou zij de politie wel zien daarvoor. werd ik gebeld door de politie dat er geen beelden waren nou daar begreep ik dus niets van en de politie ook niet. vooral omdat ik dat had doorgegeven dat die er waren zoals gezegd is.
later werd ik ook nog gebeld door de verkoopster maar het nummer wat zij doorgaf van haar eigen mobiel kon ik niet verstaan dus de volgende ochtend daarheen gegaan.en zij vertelde dat de beelden weg waren gehaald ik begreep hier niets van zeer zeker omdat ik haar zo op de hoogte had gehouden van alles. u begrijpt dat ik dit zeer vreemd vond en niets van begreep terwijl ik zo van slag was van alles wat er gebeurd was kon ik dat er ook niet meer bij hebben . ik was al van streek maar nu nog erger het waren vreselijk dagen voor mij. ik hoop dat uw dat begrijpt ,
Ik zou het erg prettig vinden om mij hier uitleg over te geven want ik blijf er een raar gevoel bij houden over dat die beelden dat die er niet meer zijn,terwijl het mij toegezegd is.
Zodat ik er toch nog met de politie over kan hebben of dit de normale gang van zaken is.

Als ik hier bericht van krijg hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Omdat ik er mij niet goed bij voel. En een vreselijke dagen en nachten hebt doorgemaakt over wat er was gestolen. En nu een hoop kosten en dat van mijn aow.

Mevr. c van Bijnen
Grashof 26 2262EX
Leidschendam
telnr: 0654325792

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht heb ik niet van Prenetaal

2 weken geleden - Ik wil graag een antwoord op mijn vraag waarom die beelden zijn verdwenen, ik en de verkoopster en de beveiliging hadden afgesproken dat die apart lagen tot de politie zou komen daar wil ik een antwoord op. Is dat zo moeilijk. Als u dit niet doet ,vraag ik of de politie dat voor mij wil doen.

Alle klachten die gemeld zijn door heb ik niet van Prenetaal