Klacht: oplossing klacht door privilege

op 10 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Mijn eerder ingediende klacht is -in tegenspraak met hetgeen Privilege aangeeft- niét opgelost!

De oplossing van Privilege is dat het abonnement wordt ongedaan gemaakt en dat het abonnementsgeld van dit jaar wordt kwijtgescholden. Zo er al sprake is van een abonnement is dit eenzijdig door privilege opgelegd en kregen wij bij het aangaan van Pretium telefonie GRATIS en ONGEVRAAGD het blad privilege. Na beeinding van Pretium (en dus wat ons betreft ook van PRIVILEGE)is dit zogenaamde abonnement kennelijk opeens een betaald abonnement geworden. Er zijn zonder onze instemming -kennelijk via incasso van Pretium- abonnementsgelden van onze rekening afgehaald ad maar liefst 100 euro per jaar!!! Nogmaals: Wij hebben NOOIT ingestemd met een abonnement en wat ons betreft is er geen abonnement en kon er niets opgezegd worden.

Alle ten onrechte geincasseerde zogenaamde abonnementsgelden terugbetalen!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Heeft op 10 januari 2014 om 14:38 geantwoord

De klacht is niet opgelost! Privilege meent dat met het NB door mij nog net zelf teruggehaalde abonnementsgeld over 2014, mijn klacht is opgelost en durft zelfs te spreken over coulance. Ik heb als tegenvoorstel een teruggave van het onverschuldigde bedrag over tenminste 2013 ad 105,00 euro gedaan. Echter nog geen reactie

Privilege

Heeft op 10 januari 2014 om 15:07 geantwoord

Beste mevrouw Pricken,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap bij Privilege op 10 januari 2014 ontvangen via klacht.nl. .

In overleg via de mail is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege
Fatiha

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mariet45