Klacht: oplossing 1e klacht geeft 2e klacht

op 03 mei 2017 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geschiedenis: zie mijn klacht van 24/4 [late levering, geen bericht]
zelfde dag wordt PC thuis bezorgd
25/4 [op goed advies leverancier] ingebouwde CD speler wordt niet als schijfstation herkend [en is dus niet bruikbaar om Office etc te installeren]
telefonisch gemeld aan My Com, Nachtegaalstraat, Utrecht.
zelfde dag: medewerker komt aan huis, maar kan probleem niet oplossen, treft zodanige voorziening dat ik kan werken [prima!]
Hem gevraagd card reader na te leveren [was ik vergeten] en behuizing voor HD oude PC.
25/4 en 26 /4: card reader en behuizing HD zijn besteld
1/5 per mail gemeld dat beide dubbel lijken te zijn besteld; dringend gevraagd wanneer 2e probleem wordt opgelost
2/5 tel. bericht leverancier: moet na werktijd, maar nu niet want het regent !! [vandaag en morgen waarschijnlijk ook]

Gewenste Oplossing:

als 2e klacht z.s.m. wordt opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 12 juli 2017 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ronboot