Klacht: Oplossen van probleem

op 10 september 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Wij zijn een stichting en hebben een paypal geopend voor het innen van geld van mensen over de hele wereld. Dit geld is betaald omdat deze mensen deelname met Dutch Tigers doen aan een groot World Series Baseball event in Phoenix en daar doet de Stichting de organisatie van. Om dus de betaling makkelijk en veilig te laten verlopen hebben we voor Paypal gekozen. Maar na het ontvangen van 2 betaling heeft Paypal de rekening geblokkeerd. Omdat deze moest worden omgezet naar zakelijk. Nu zijn we al 2,5 week bezig met het vrij krijgen van het geld en iedere keer doet Paypal beloftes dat het binnen 2 dagen is opgelost maar niets is minder waar. Tot op de dag van vandaag hebben we nog steeds geen oplossing. En we worden nu aan het lijntje gehouden.

Als mijn geld minimaal a.s. maandag beschikbaar is zodat ik alle betaling kan doen die moeten gedaan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maikel Berghmans