Klacht: Oplossen probleem laser pr 26

op 09 februari 2018 over Hilti Center in de categorie Gereedschap & Machines

Ik heb een Hilti roterende laser pr 26 ( gekocht in 2012) waarvan na een val de ontvanger kapot is, nu heb ik Hilti klantenservice gebeld met de vraag of ze me een nieuwe ontvanger kunnen leveren.
Nu is hier geen exemplaar meer van te krijgen dus moet ik een nieuwe laser aanschaffen!!
Op hun site staat dat de max. reparatiekosten van deze laser €853,- mogen zijn en dat ze 20 jaar productgarantie geven !!!??????
Vertegenwoordiger zegt dat hij er verder niks mee kan en dat ik “gewoon” een nieuwe zal moeten kopen.

Ik ben tevreden als Hilti mij een nieuwe vergelijkbare laser levert voor het bedrag( € 853,-)wat ze zelf op hun site hebben staan.
De vertegenwoordiger geeft toe dat dat reeel zou zijn maar zegt dat niet te mogen doen van zijn leidinggevende. Ik vind het belachelijk dat er na 5,5 jaar geen onderdelen voor een apparaat te krijgen zijn en dat er dan gezegd wordt dat je “ gewoon ff een nieuwe moet kopen a €2000,- excl. btw”

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hilti Center over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Rene SV211TE