Klacht: Oplossen klacht

op 15 maart 2016 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

Ik heb al meerdere klachten gegeven, zowel Pro-veiling als nu ook klacht.nl worden de klachten afgedaan als opgelost.
Tot op heden, 7 maanden na aankoop bij Pro-veiling, is mijn klacht nog steeds niet opgelost!
Graag zie ik dit nu binnen 7 dagen opgelost, anders ben ik genoodzaakt toch andere middelen in te zetten.

Terug betaling van de niet geleverde goederen!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Proveiling.nl

Heeft op 26 mei 2016 om 16:10 geantwoord

Op het moment dat deze klacht is geplaatst, hebben wij geen openstaande posten van deze klant online staan. Wij begrijpen deze klacht dan ook niet, wij komen hier dan ook graag verder met mevrouw over in contact. Er is zojuist een e- mail verzonden om hier duidelijkheid over te verkrijgen.

Heeft op 05 juni 2016 om 16:30 geantwoord

ER WORDEN ZOMAAR KLACHTEN OPGELOST VOLGENS ZOWEL PRO-VEILING ALS KLACHT-NL, DIE TOTAAL NIET OPGELOST ZIJN!
ZOALS IK NU LEES IN DE MAIL VAN PRO-VEILING VAN 26-05-2016 DAT ER GEEN OPENSTAANDE POSTEN ZIJN IS DUS WEDEROM NIET CORRECT!
ER WORDT EENZIJDIG, DUS VAN DE KANT VAN PRO-VEILING AANGEGEVEN DAT DE ZAAK AFGEDAAN IS.
OMDAT IK HET NIET EENS BEN MET HUN AFHANDELING, ER WORDT VANALLES BELOOFT EN NIET WAAR GEMAAKT EN DE ZAAK WORDT VERDRAAID IN HET VOORDEEL VAN PRO-VEILING!

Alle klachten die gemeld zijn door brigitte70