Klacht: oplichting!! via Worldpay

op 07 juni 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Dag,

gister heb ik via internet met iemand gesproken over het overnemen van een festival kaartje. de desbetreffende persoon was heel behulphoevend en vroeg of ik het via: https://trustly.com/_/orderclient.php?SessionID=bfd10a3b-a413-4e88-93d1-fa4fd022661a&OrderID=2246684053&Locale=en_NL over kon maken?

natuurlijk deed ik dit omdat het mij geen slechte/gevaarlijke optie leek. nu heb ik nooit meer iest gehad of gehoord van de desbetreffende persoon. op het afschrift van mijn bank staat het volgende :

Naam: WorldPay Customer Payments

omschrijving; 504497158
IBAN: NL73RABO0310676258
kenmerk: 5044497158

is het nog mogelijk om te achterhalen wie hier achter zit zodat ik met de politie naar een oplossing kan zoeken? neem aan dat iemand zich hiervoor moet registreren.

Alvast bedankt,
Rob Hartogs

het kunnen crediteren van mijn overboeking of gegevens van de rekeninghouder zodat ik aangifte kan doen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 08 juni 2016 om 07:38 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door robha93