Klacht: Oplichting via facebook

op 25 mei 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Tijdje terug wou ik een product via Facebook bestellen. Bij het invoeren van mijn adresgegevens, zag ik dat de verzendkosten hoger bedraagden dan het product. Ik ging hiermee niet akkoord en annuleerde de bestelling. Tot mijn verbazing kreeg ik het product alsnog binnen. Wij konden alleen via een mailadres reageren. Verder geen telefoonnummer of iets. Dat hebben wij gelijk gedaan en ik kon het product terugsturen in originele verpakking. Deze heb ik gelijk via de post getour gedaan. Nu krijg ik steeds brieven binnen dat ik alsnog moet betalen en omdat ik dat niet gedaan heb, omdat ik het product terug gestuurd heb.. Krijg ik betalingsherinneringen dat ik moet betalen en deze nu oploopt tot 5x het bedrag. De brief komt uit Denemarken en er staat nergens een nummer bij vermeld, waardoor ik het al niet vertrouw..

Ik ben tevreden als ik iemand te spreken krijg van het bedrijf en mij kan uitleggen waarom ik moet betalen? Het product is terug gestuurd..

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ankita