Klacht: oplichting van klant en stoffeerder

op 01 december 2016 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

het op de bon zetten van goederen die niet besteld zijn !
stoffeerder moet alles gratis opmeten (zzper)!!!
bij het opmeten wordt een beraming gedaan van de metrage voor het meten ,daarna moet de stoffeerder (gratis opmeten ) als blijkt dat de metrage minder wordt ,veranderd carpetright deze metrage niet !!!
dit ivm provisie !!!
klant betaald VP kosten (voorbereiding en planning ) ??????
een aantal jaar geleden waren dit voorrijkosten >
dan zou je zeggen wat is er mis met voorrijkosten ?
de stoffeerder rijd voor maar de voorrijkosten gaan naar CR ,dit is in strijd met de wet !!!! u betaald een dienst aan CR die deze niet leverd !!!!
daarom is dit veranderd naar VP kosten , naar aanlijding van een discussie van mij en rayonleider CR.
uitslag is uiteindelijk ,ik mocht niet meer werken en voorrijkosten zijn VP kosten geworden omdat het teveel verlies zou zijn !!
grote deel van de verkopers heeft totaal geen ervaring in de woningstoffering en verkoopt als verkoper !!!!!!
dit veroorzaakt het grootste deel van de klachten >.
bovenstaande kan ik allemaal onderbouwen ,heb alle bonnen bewaard van deze klanten met de orginele opmeeting en wat er verkocht is .
van de afgelopen 15 jaar
ik kan hier nog veel meer over zeggen ,maar wil eerst even kijken of er wat veranderd

behandel de klanten als mens en niet als nummer !!!!!
stoppen met beloftes die stoffeerder niet kan nakomen .
stoppen met ongevraagd goederen op de bon zetten .
tijdsafspraken zijn niet te altijd na te komen omdat vaak de oude vloer er nog in ligt of meubels !!!
stoffeerder kan hier niks aan doen ,want de verkoop geschied in de winkel ,zonder stoffeerder !!!!
stoppen met VP kosten (verkapte voorrijkosten )
geef de mens dat geld retour !!!
en geef de stoffeerders de voorrijkosten die ze al die jaren zijn ontnomen !!!!

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bezorgde stoffeerder