Klacht: Oplichting uit eigen belang

op 10 oktober 2017 over JohnBeerens in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdag 5 oktober heb ik rond een uur of 21:00 een bestelling geplaatst bij de john beerens webshop. Hier kocht ik een product voor een verjaardag die op zaterdag plaats zou vinden. Omdat John Beerens op de website aangeeft vóór 22:00 te bestellen en het de volgende dag in huis te hebben besloot ik voor deze webshop te kiezen. Ik kreeg hiervan een bevestiging met de mededeling dat de bestelling was geplaatst van het product die gewoon op voorraad was. Na niks te hebben ontvangen op vrijdag wilde ik geduld hebben tot zaterdag, maar ook op zaterdag kwam niks aan. Ik heb op zaterdag een email gestuurd met de vraag waarom mijn pakket er niet was en waarom ik tot op heden nog geen reactie van hen heb gehad.. ook geen enkel bericht op terug gekregen. Nu zijn we op dinsdag 10 oktober aangekomen en besloot te bellen. Ik baal enorm aangezien ik afgelopen zaterdag met niks ben aangekomen op de verjaardag. Ik kreeg een man aan de telefoon, ook een beetje een onbenullig type die mij vertelde dat het product niet op voorraad was en geduld moest hebben 2 t/m 4 werkdagen aangezien zij dan pas het product zouden ontvangen en dat ik ervan uit moest gaan dat ik het product volgende week in huis zal hebben. Dit maakte mij erg gefrustreerd omdat ik hierover geen enkel bericht heb ontvangen van John Beerens (zelfs niet naar aanleiding van mijn email op zaterdag) en dit niet de afspraak was zoals dit op de website word aangegeven. Deze desbetreffende persoon had daar verder niks op te zeggen en kwam erg dommig over. Ik heb gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen zodat ik bij een andere webshop kon bestellen die wel zijn afspraken na komt en of ik hier een bevestiging van kon krijgen. De medewerker zei dat een collega dat ging regelen maar was erg onduidelijk over de email bevestiging. Wat een amateuristisch bedrijf! Ik had meer verwacht van iets wat de naam John Beerens heeft…

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld binnen 2 werkdagen terug op mijn rekening gestort krijg en een compensatie voor de jarige die ik met lege handen heb moeten bezoeken dankzij John Beerens.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar JohnBeerens over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Koopman.M