Klacht: oplichting kamer verhuur

op 29 augustus 2016 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Ik heb een een mooie kamer gezien in Hoofddorp op www.huurexpert.nl. Om er meer informatie over te krijgen moest ik mij aanmelden en betalen voor de service. Aangezien ik benieuwd was naar foto’s en contactinformatie van de kamer/verhuurder heb ik mij aangemeld en €20 betaald voor 1 maand lidmaatschap. Echter, na betaling bleken er geen foto’s van de kamer op de website te staan, en word ik voor de contactinformatie doorverwezen naar www.kamertje.nl waar wederom ik €20 moet betalen om toegang te krijgen tot deze informatie.
Ik vind dit onacceptabel en voel me opgelicht dat ik betaal voor een service en daar niets voor krijg maar wordt door gewezen naar nog een betaalde service.
Graag wil ik een klacht indienen tegen huurexpert.nl en advies over mijn situatie.

ps. ik heb een screenshot gemaakt van huurexpert.nl waar het volgende op staat:

“De aanbieder van deze woning biedt niet de mogelijkheid om direct via HuurExpert.nl te reageren. Als je in contact met de verhuurder wil komen, dan kan dat via de website van de aanbieder zelf.

Via de site van de aanbieder kun je de contactprocedure volgen. Let wel, dat sommige aanbieders een (betaalde) inschrijfprocedure hanteren om in contact met de verhuurder te kunnen treden.

Met de filosofie “meer aanbod, grotere kans op slagen” worden ook deze woningen via HuurExpert.nl voor je inzichtelijk gemaakt.”

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terug krijg en deze website zou bieden wat hij beloofd

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emilia94