Klacht: Oplichting DAGO Volkswagen

op 26 juni 2016 over Volkswagen in de categorie Automerken

Vorig jaar had ik een volkswagen golf 6 gekocht bouwjaar 2011. Niet gekocht bij de dealer maar wilde hem wel laten maken bij de dealer. Auto ging telkens in automatische noodloop, bij de dago geweest en hebben ons verteld dat de turbo kapot was. Dat ging rond de 2000 kosten. We vertrouwde het niet en gingen naar een andere garage. Deze garage heeft hem uitgelezen en zij dat er alleen een sensor bij de turbo defect was.

DAGO Doetinchem wilde ons voor 1900 euro oplichten.

Dat was nog niet alles.. de roetfilter hadden we 2 weken geleden nog schoon laten maken. Bij de dago zeiden ze, ook moet de roetfilter vervangen worden. Wij hebben gezegd dat dat pas geleden gedaan was, die man wist niet meer zo goed wat die moest zeggen. We zijn terug gegaan naar die garage waar we de roetfilter hadden laten schoonmaken, en die vertelde dat ze graag zulke dingen doen om aan geld te komen.

Ook hebben ze bij de DAGO de storingen er weer ingezet die eigenlijk al verholpen waren..

DAGO bij jullie kom ik nooit meer! Het enige waar jullie goed in zijn is in het oplichten. Schandalig heb geen woorden voor jullie.

Niet, wil alleen mensen waarschuwen dat ze oplichten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door X.vhuis