Klacht: oplichting

op 27 juli 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen kaart besteld en ook niet ontvangen. Sturen betalingsherinneringen en dreigen met incassobureau. Heb duidelijk gemaakt dat ik niets met hun te doen heb, maar ik moet volgens hun aangifte doen van identiteitsfraude. De enige die fraude pleegt zijn zij zelf!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze ophouden met dreigen en mijn gegevens compleet verwijderen en geen kosten moet betalen voor iets waar ik niet om gevraagd heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mc1990