Klacht: Oplichting

op 29 november 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Heb een tv gekocht via de veiling.
Visueel was de tv compleet gaaf, ook het buitenglas.
Thuis aangesloten, het scherm onder het glas vertoonde een spinnenweb van barsten, waardoor er geen beeld verschijnt.
Derhalve kan je stellen dat het doel van de tv onbruikbaar is, alsof je een auto zonder motor koopt
Ik heb geklaagd maar men wijst mij erop dat:” Goederen van inbeslagnames komen en wij niet garanderen dat alle goederen 100% compleet zijn en optimaal functioneren.
Daarna vertelt men dat ikzelf had moeten controleren, voor het verlaten van het pand of de tv wel voldeed. Er is mij geen aansluitmogelijkheid met een provider geboden nog stroom te gebruiken!
Ik heb gekocht voor 400 euro 1x Samsung televisie model: UE40J5100AW, 230V, incl voet, aansluitsnoer, HDMI kabel en afstandbediening kavel 24100-63

Als het bedrag teruggestort wordt op mijn rekening of ik een soortgelijke smart tv krijg aangeboden.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

18 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JH van der Mee