Klacht: Oplichting?

op 28 juli 2016 over AndreasArt in de categorie Kunst

Begin Juli heb ik www.modernekunstveiling.nl (Andre Groes) benaderd met de vraag of het mogelijk is mijn werk aan te bieden voor de online kunstveiling. Dat bleek mogelijk te zijn en zijn er 10 van mijn doeken aangeboden op de kunstveiling en verkocht. Na een dikke twee weken heb ik gemaild naar dhr. Groes met de vraag hoe het nu verder in z’n werk gaat aangezien degene die de veiling heeft gewonnen op het schilderij zit te wachten? Meneer zwijgt in alle talen en geld heb ik tot op de dag van vandaag nog niet gezien. Waar is meneer mee bezig? Wanneer ik om opheldering vraag geeft men niet thuis. Los daarvan zijn van de ene op de andere dag mijn schilderijen van de veilingsite verwijderd zonder uitleg of verklaring? Ik vind het bijzonder onprofessioneel.

Het had natuurlijk mooi geweest als mijn werk blijvend vertegenwoordigd zou zijn geweest op de veilingsite van meneer Groes. Alhoewel het vertrouwen dusdanig beschaamd is dat ik het niet eens meer zou aandurven om nog met deze meneer in zee te gaan.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AndreasArt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AndreasArt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilco74