Klacht: Oplichting

op 23 juni 2016 over Daily Cars in de categorie Autodealers

Koop een ogenschijnlijk , voor mij , prachtige Peugeot 206cc.
Ik laat hem daar eerst op de weegbrug zetten.Wat lampjes verders niets..(dacht ik).Moet hem in K.I.Veldhoven laten invoeren.Eat blijkt:
Een schadeauto.gelast in de rechterflank.Apk gerelateerde items terwijl ik naar huis rijdt.In display:Airbag,ABS,Uitlaatgas niet goed.De voordemper censor (166,00 )dient vervangen te worden.Het dak blijkt niet te werken.Ook de Airbag systeem (60,00).Dak herstellen kan nog aardig oplopen.Dat is aan een onderzoek onderhevig.Er worden ook verbindingen onderbroken gezien het feit,dat ik de auto heb laten uitlezen.Zometeen een rekening van om en nabij .300,00 euro.en dan praat ik nog niet over het dak,want je hebt toch een cabrio gekocht.
ook een aantal functies in de verlichting blijft achterwege in het display.

Als de garage een deel in bijdraagt wegens mijn "leidensweg".
en zijn spijt betuigt.Ook speelt hierin een ander item mee,als werk.
voor een vervoersmaatschappij,waarin ik deze auto mogelijk zal inzetten.
Walgelijk vind ik het.
Kosten invoer en bpm ook een slordige 250,00 euro,maar goed dat is vaak ook niet in te schatten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Daily Cars over deze klacht.

Bericht van Daily Cars

1 jaar geleden - Hallo Heer William Het spijt ons alleen dat je het zo ervaart en dan op deze manier plaatst. Liever had ik gehad dat je erbij geschreven had dat je de auto voor slechts €. 1100,00 hebt gekocht met medeweten van de door u aangegeven klachten. Alles ,zoals het niet werken van het dak , het invoeren ,apk etc etc stond ook vermeld in onze advertentie`s.[zie o.a. marktplaats] Gelukkig dat u de eerste en enige bent van ons zeer groot en tevreden klantenbestand. Met vriendelijke groet, Daily-Cars

Alle klachten die gemeld zijn door william59061