Klacht: oplichting

op 28 mei 2020 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Ik ben een zzp’er. Ik heb vanaf april 2019 een contract met IQ-drive. Eerste 6 maanden heb ik mijn facturen met heel veel moeite gekregen. Doormiddel van heel veel emails, whatsApp berichtjes te sturen en langs te gaan bij ze hebben ze met heel veel moeite elke keer heel laat mijn facturen betaald (Waarvan ik ook de bewijs van heb). Ik heb vanaf december tot nu toe 20 openstaande facturen staan, wat ongeveer 10.000 euro is. Ik weet niet wat ik nu moet doen en waar ik naartoe moet gaan met mijn probleem. Ik heb in deze maanden mijn diesel van mijn eigen geld betaald voor de lessen en al mijn andere vaste lasten.

Ik ben blij als mijn problemen opgelost wordt en ik mijn geld krijg. Ik vind ook dat dit oplichterij is en een regel moet komen. Dit is illegaal geld verdienen en ik snap niet waarom dit zo makkelijk mogelijk is in Nederland en er niemand wat kan tegen doen. Alle rijinstructeuren hebben hun vaste lasten betaald vooraf en leerlingen hebben vooraf betaald voor hun lespakketten en hebben allemaal bewijs. Ik vind dat ze opgepakt moeten worden en gestraft moeten worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fardeen