Klacht: oplichting

op 22 november 2018 over Nationale Energie Vergelijker in de categorie Vergelijkings websites

Ben door een meneer die zich Patrick de Jong noemt en de verlengingen van de contracten van de NUON regelt. Je denkt dus dat deze man van de NUON is. Aangezien ik zeker weet dat ik daar geen contract heb lopen en het dus ook niet verlengt kan worden heb ik hem gevraagd bent u van de NUON , waarop hij zei dat hij van de Nationale energie vergelijker was. Deze rap sprekende man, die dus gewoon een verkoper is probeert je er dus in te luizen. Heb direct geprobeerd om het nummer van waaruit ik gebeld ben 0333030585 terug te bellen dat gaat dus niet lukken omdat het nummers zijn van waaruit je alleen uit kan bellen.Heb een klacht bij de directie ingediend ben benieuwd of ik er wat ven hoor

Als dit soort praktijken niet meer worden toegepast

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nationale Energie Vergelijker

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nationale Energie Vergelijker nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Energie Vergelijker in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Energie Vergelijker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Energie Vergelijker

Heeft op 29 januari 2019 om 14:45 geantwoord