Klacht: Oplichting

op 08 september 2018 over Speurders.nl in de categorie Websites - Advertenties

Er staan heel vaak oplichters op speurders die met auto’s adverteren.
Met prijzen die helemaal niet reeel zijn.
Ik moet speurders bijna dagelijks mailen over dit probleem.
Ze zeggen dat ze niet alles in de gaten kunnen houden en hun best doen om dit te voorkomen. B.V. de oplichters zetten zaterdagochtend en nepadvertentie op speurders, ik meld dat direct en dan mag je blij zijn als de advertentie op dinsdagochtend verwijderd word want ze werken gewoon niet in het weekend volgens mij. Echt belachelijk, ik ben hier al jaren mee bezig maar totaal geen enkele verbetering. Wat een laks bedrijf is dat speurders.

Totaal niet tevreden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Speurders.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Speurders.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Speurders.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Speurders.nl

Heeft op 09 september 2018 om 16:33 geantwoord

Heeft op 09 september 2018 om 17:33 geantwoord

Dit is geen oplossing. Ben al jaren aan het mailen en krijg altijd zo een antwoord. Wat slecht dit. Ze moeten zich diep schamen.

Bericht van Speurders.nl

3 maanden geleden - Geachte heer, Dank u voor uw melding via Klacht.nl. Onze excuses dat uw Klacht.nl melding niet naar tevredenheid is opgepakt. Wij hebben u reeds via ons eigen mailsysteem een antwoord gestuurd. Voor de volledigheid sturen wij u het antwoord toe via Klacht.nl. Speurders.nl werkt hard aan de beveiliging te verbeteren op haar website. Wij merken dat kwaadwillenden steeds creatiever te werk gaan om onze beveiligingsmaatregelen te omzeilen. Door deze steeds weer aan te passen, werken we naar een striktere beveiligingsomgeving op Speurders.nl. Op dit moment zijn er aanpassingen doorgevoerd waardoor er wereldwijd veel spam geblokkeerd wordt. Een groot deel wordt daarmee tegengehouden, een deel weet via omwegen toch binnen te komen. Dat is wat u steeds meldt. Wij zetten ons in voor een schone en veilige advertentiewebsite daarom waarderen wij het zeer dat u pro-actief meldingen maakt aan Speurders.nl. Ons aanbod is overweldigend groot, en deze fraudeurs zijn zo gewiekst dat zij steeds weer nieuwe manieren vinden om bij ons toe te treden. Wanneer u ons een paar voorbeelden zou toe kunnen sturen, kan de technische ondersteuning een onderzoek instellen naar wat deze adverteerders gemeen hebben. Dit is belangrijk om het nieuwe patroon te ontdekken. Wij ontvangen van u algemene meldingen, wat wij zeer waarderen uiteraard. Echter wanneer wij wat voorbeelden van u toegestuurd zouden krijgen, zou dat ons heel erg helpen. Wij hopen op uw begrip, wij zijn hier continue mee bezig. Mocht u om welke reden dan ook ons willen contacteren, kunt u het contactformulier invullen: https:support.speurders.nlhcnlrequestsnew

Alle klachten die gemeld zijn door mmmm1