Klacht: Oplichting

op 25 februari 2018 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Nadat mijn zoon zakte voor zijn rij examen heeft hij 8 lessen cf contract betaald om een ‘gratis’ herexamen te doen. De instructeur meldt zich vlak voor t examen ziek waardoor t niet meer mogelijk is om de resterende, niet genoten lessen te kunnen genieten. Instructeur geeft aan dat hier niemand iets aan kan doen en raadt de kosten voor deze lessen terug te vragen. Na mailwisseling heb ik iqdrive aansprakelijk gesteld voor wanprestatie en hen in gebreke gesteld. IQ blijft weigeren de kosten te vergoeden. Ook op het voorstel om de lessen over te dragen naar onze andere zoon wordt niet in gegaan. Onze zoons moeten de lessen zelf betalen en hebben nu ca 140 euro betaald voor nul performance. Klantenservice arrogant, gaat niet in op argumenten en volstrekt geen begrip. We hebben dan al 3 zoons daar laten lessen. T lijkt hun business model te zijn

Overdracht lessen aan andere zoon ( had binnen 2 weken ook examen), dus geld terug !!!

Klacht via de mail ook gemeld. Geen zinvolle reactie ontvangen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcel de bont