Klacht: Oplichting!

op 07 februari 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 1 augustus heb ik mijn abonnement verlengd via RITEL.
Heb ervoor gekozen (zie afbeelding) “onbeperkt bellen en sms”.

Al jaren ben ik klant van TELE2 tot nu toe nooit problemen gehad alles ging goed. Op 2 december ging mijn nieuwe abonnement in en eind januari is er een betaling automatisch afgeschreven van mijn rekening van 151 EURO. Ik heb ze meerdere malen gebeld dat het een onterechte rekening is en dat ik er niet mee eens ben maar telkens kwam er een onvriendelijke medewerker aan de lijn die mij niet wou luisteren en niet wou helpen.

Ben er gisteren bij RITEL langs geweest ze vonden het ook raar en hebben ze mijn abonnement omgezet naar een onbeperkt bellen wat al ONBEPERKT was.

Ik betaal rekening van onbeperkt bellen en komt er een onkosten erbij voor buiten bundel bellen, hoewel het een abonnement is met onbeperkt bellen!

Ik verzoek jullie vriendelijk om dit te corrigeren anders moet ik helaas naar de kanton rechter gaan.

Ik heb mijn bonnetje en mijn verhaal aan mijn jurist toegelicht als ze niet met een passende oplossing komen is er een jurist die graag te dienst staat.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tamer.gur