Klacht: oplichting

op 17 december 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jysk nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

11 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw, Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u verkeerde artikelen heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Bij elke winkel is de bestelling gedaan en op welke naam staat deze? Als het een online order is geweest ontvangen we graag uw ordernummer. Met deze informatie helpen wij u verder. Groetjes Tari

Alle klachten die gemeld zijn door izzy45