Klacht: Oplichting

op 11 oktober 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Op 27juli heb ik zorgtoeslag aangevraagd via zorgtoeslag.nl. Ik heb de volgende dag (binnen de 14 dagen bedenk tijd dus) een nette mail gestuurd waarin in duidelijk meld een foutje te hebben gemaakt en dat ik niet wil dat de €39,50 van mijn rekening word geschreven. Na 14 dagen werd het bedrag toc van mijn rekening geschreven, dit heb ik toen terug geboekt. Ik heb toen nogmaals een mail gestuurd waarin in meld dat het bedrag wel van mijn rekening is gehaald terwijl ik de volgende dag al gemeld heb dat ik dit niet wil, ze zeiden toen dat ze een dienst bewezen hebben waar ik voor moet betalen. Ik heb in de 14 dagen dat het bedrag nog niet van mijn rekening gehaald is zelf mijn zorgtoeslag via de belastingdienst aangevraagd, dus ze kunnen geen dienst bewezen hebben, ik had dat zelf al gedaan. Toen ik een eerste aanmaning kreeg heb ik gebeld aangezien er via de mail elke keer gezegd werd dat er naar gekeken ging worden, dit gebeurde niet of ik hoorde er niks meer van. Via de telefoon heb ik toen nog maals het hele verhaal uitgelegd. Toen kwamen ze er mee dat ze mijn mail de dat na het aanvragen niet meer kunnen vinden, dit is voor hun de reden waarom ik moet betalen. Ik heb toen gezegd dat ik nogmaals (dit had ik toen al een aantal keer eerder gedaan) kopieen van de mails die ik heb gestuurd en de reacties daarop naar ze toe zou sturen. Ze zeiden dat dit gemanipuleerd zou kunnen zijn en dat ik de mails niet gestuurd heb waarop ik antwoordde dat ik dan geen reactie gekregen zou hebben. Ik heb nu een mail gekregen waarin staat dat ik binnen 3 dagen (13 oktober 2017) het bedrag van €79,67 moet betalen. Dit zijn extra incasso kosten. Ik ben het er eerlijk gezegd totaal niet mee eens. Ik heb duidelijk en binnen de tijd aangegeven dit bedrag niet te willen betalen.

Als ik het bedrag niet hoef te betalen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Romyx99