Klacht: Oplichters over de rug van consument

op 14 augustus 2017 over Natucap in de categorie Medische produkten

Via Facebook 10 dagen proef aangevraagd. 2 vollle potjes voor een maand ontvangen. Na 10 dagen mail gestuurd dat ik product wil retourneren. Krijg pas na het weekend antwoord op mijn vraag hoe te retourneren met link naar formulier. Formulier ingevuld wat wordt afgewezen aangezien het niet binnen 10 dagen is ingevuld. Telefonisch contact opgenomen waarvoor kosten van rond de 15 euro zijn gemaakt voor 2 keer bellen! Hierna contact met consuwijzer gehad die aangeven dat ik op tijd heb gemeld dat ik af zie van de koop en aangetekend retour kan sturen. Dit heb ik gedaan met begeleidend brief. Product is daar ontvangen en krijg daarvan mail, maar met melding dat ik te laat ben met terugsturen en ze het product weer aan mij kunnen retourneren met daarbij behorende kostenplaatje. Rekening wordt niet ingetrokken en herinnering nu ontvangen Ik heb volgens de regels gehandeld, maar dit bedrijf handeld volgens hun eigen regels en brengt overal kosten voor in rekening.

Wanneer rekening wordt ingetrokken en ik hiervan bevestiging krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Natucap

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Natucap nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sgoosse