Klacht: oplichters ov chipkaart bedrijf

op 26 januari 2014 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Al meerdere malen ben ik opgelicht door het bedrijf die de OV chipkaart verzend. Eerst kreeg ik mijn studentenreisproduct niet op mijn chipkaart, vervolgens kreeg ik een chipkaart met een foto waar ik niet op lijk. Toen die kaart het niet deed en voor problemen zorgde heb ik een nieuwe besteld. Ik kon twee dingen doen, of die ene opsturen en na 3 weken weer kunnen reizen of blokkeren en binnen 1 week weer kunnen reizen. Ik zat in mijn examenjaar en wilde gauw weer gebruik maken van openbaar vervoer. Dus koos ik voor de tweede optie. Nu krijg ik nadat ik bezwaar heb ingediend nog steeds rekeningen. Ik moet dus kosten voor die kaart betalen terwijl ik nu nog steeds niet de juiste kaart heb met de foto die ik had geupload en mijn naam staat ook anders. Behalve dat heb ik ook een weekend gebruik gemaakt van een gele oplaadpunt voor de ov chipkaart. Het geld was wel afgeschreven en niet op de chipkaart. Ik heb het op 1 dag 3 maal geprobeerd. 2 keer is het wel teruggeboekt op mijn rekening maar de derde keer niet. De bon transactiegegevens enzovoorts waren onvoldoende informatie. Deze praktijken maken mij angstig om nog gebruik te maken van het openbaar vervoer. Ik hoef nu gelukkig niet meer met de trein dus ik riskeer ook geen boetes meer als ze mijn foto bekijken. Het is zeer logisch dat ik niet voor een chipkaart betaal waar ik mijzelf niet mee kan identificeren.

ik wil een nieuwe chipkaart met mijn eigen foto daarnaast wil hier geen kosten voor betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door opgelichtpaypal