Klacht: Oplichters – niet komen opdagen met touringbus

op 26 augustus 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Een dagtrip geboekt Londen voor vertrek op 25 augustus 2017 vertrek vanaf Den Haag centraal om 23.30 uur en 00.15 uur was er nog geen bus te bekennen. Wij waren 23.00 uur al aanwezig bij de bussen platform, dus wij hebben zeker niet de bus gemist!

Gebeld naar CityTijger en standaard bandje te horen gekregen dat ik maar contact op moest nemen met een calamiteiten nummer die vermeldt staat op hun website. Ik kon vervolgens dat nummer nergens vinden…. uiteindelijk 2 andere nummers gevonden op internet (0900 nummer en een 06 nummer). Maar deze stonden uit of kreeg weer een bandje te horen.

Het vervelende is ook dat wij telefonisch 2 dagen eerder contact hebben gehad met een meneer van CityTijger en er niks verteld is over een mogelijke annulering.

Ik ben erg boos en telleurgesteld. Nu nog maar hopen dat we soepel ons geld terug krijgen.

Geld terug

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MSG