Klacht: Oplichters!

op 05 juni 2018 over Slotenmakers24-7 in de categorie Installatiebedrijven

Nadat mijn cameratas met sleutels in de trein gestolen was, stond ik met lege handen thuis. Na anderhalf uur bellen had ik een sleutelmaker gevonden die bereid was om midden in de nacht langs te komen om mijn deur open te maken. Kosten konden ze niet vertellen omdat ze eerst moeste kijken wat voor slot ik had op de voordeur. Nadat er iemand aangekomen was vroeg ik om de prijs en dat kon hij kost steeds niet melden en zo werd ik aan heflijntje gehouden. Na slechts 10 minuten werk kwam hij met de prijs: 891 euro…

Ik weigerde dit te betalen en de sleutelmaker belde met zijn baas en zette hem op de speaker. Ik moest nu 300 aanbetalen en de rest later betalen.

Met tegenzin heb ik het contract getekend en 300 euro aanbetaald.

De volgende dag ben ik naar een sleutelmaker in de buurt geweest en heb ik mijn factuur laten zien. Hij vertelde me dat ik enorm belazerd was, zoals ik al vermoedde. Ik ben die nacht behoorlijk onder druk gezet om te betalen en had achteraf gewoon de politie moeten bellen.

Ik wil 100 euro terug krijgen van de 300 euro die ik betaald heb. Dit is de nor,mle prijs wat ik kwijt zou zijn geweest. De rest betaal ik sowieso niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeempieneetje