Klacht: oplichters

op 24 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste kimberly kraft, In de meeste gevallen is het voordeliger om met de OV-chipkaart te reizen, echter zijn er enkele uitzonderingen. Ik wil de klacht graag in behandeling nemen maar heb jij dan meer informatie voor mij? - Om welke buslijn gaat het? - Bij welke halte ben je ingestapt? - Hoe laat ben je ingestapt? - In welke richting ben je gereisd? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^Manon Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht kimberly kraft

9 maanden geleden - buslijn 802 ingestapt op terblijterweg ingestapt om 00:48 richting whilhelminasingel

Arriva

Heeft op 24 februari 2018 om 22:37 geantwoord

Beste kimberly kraft,

Voor een rit binnen Maastricht betaal je 5,00 euro. Voor een rit rondom Maastricht betaal je 7,50 euro. Voor de OV-chipkaart geldt dat er enkel met saldo gereisd kan worden tegen genoemde tarief. Als jij denkt dat jij te veel hebt betaald, kun jij een restitutieverzoek via het contactformulier op de website indienen: https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm. Mijn collega's zullen de situatie dan bekijken en beoordelen.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door kimberly kraft