Klacht: Oplichters!

op 25 augustus 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste Mensen,
Aller eerst boek niet bij Citytijger! Mijn reispartner en ik hebben op 3 augustus een last minute reis naar Londen geboekt voor op 5 augustus. We zouden in de nacht van 4 augustus op worden gehaald in Breda. Op 4 augustus om 16:00 hadden we nog steeds geen reisdocumenten gehad via de mail, we besloten toen naar Citytijger te bellen daar werd ons verteld dat onze reis was geannuleerd. Wat wij heel raar vonden want hoe kun je op 3 augustus nog een reis aanbieden en op 4 augustus annuleren.. bovendien als we zelf niet hadden gebeld naar Citytijger wisten we dus nooit dat onze reis geannuleerd was. De meneer aan de telefoon had ons belooft nog een mail te sturen van de definitieve annulering. Dit mailtje is vervolgens nooit gekomen waarop mijn reispartner en ik aan het twijfelen waren of onze reis nu werkelijk was geannuleerd. Omdat het al naar 17:30 was en de klantenservice van Citytijger dan dicht is besloten wij het calimiteitennummer te bellen. Dit nummer gaf geen gehoor en de lijn was niet beschikbaar.. heel appart allemaal. Mijn reispartner en ik hadden besloten om voor de zekerheid toch maar naar Breda te gaan. We hebben in Breda bij onze opstapplaats tot 1:00 gewacht terwijl we om 0:30 zouden worden opgehaald. Zoals we eigenlijk al wel hadden verwacht geen bus van Citytijger.. Daarna zijn we meteen gaan bellen en gaan mailen om ons geld terug te krijgen dit zou in een termijn van 20 dagen moeten gebeuren. Het is nu 25 augustus en naar veel mailtjes en belletjes hebben we ons geld op de dag van vandaag nog niet terug. Op de mail word niet eens gereageerd!

Boek hier absoluut niet!
Toen wij in de nacht van 4 op 5 augustus stonden te wachten op onze bus van Citytijger hebben we gezien dat de passagiers van Slangenreizen wel netjes en optijd werden opgehaald.

Het bedrag van 107,30 netjes op mijn bankrekening.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demi124