Klacht: Oplichters

op 15 augustus 2017 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Spoedcursus aangevraagd bij rijschool.
Instructeur houdt zich nooit aan de afspraken. Komt altijd een half uur te vroeg, of te laat. Laat je 2 uur op een achterbank zitten met een andere leerling voorin, voordat je naar huis wordt gebracht. Als je bij je rijschool vraagt om een nieuwe instructeur wordt dit verzoek genegeerd.
Na 10 dagen op examen geweest, helaas gezakt. Na het examen moest ik maar zelf uit zoeken hoe ik thuis kwam.
Na een herexamen aangevraagd te hebben kreeg ik te horen dat ik pas na 10(!!!!) weken opnieuw op kon. En ook nog even verplicht was 8 lessen te betalen. Ik ga geen 10 weken wachten op een herexamen terwijl ik maar 10 dagen heb gelest. Het cbr vertelde mij dat de rijschool even kon bellen om te overleggen of er eventueel toch niet nog een plekje was, zeker omdat het om een spoedcursus ging. Dit wilde Iq drive niet doen omdat het cbr zou liegen hierover.
Uitgelegd dat ik mijn geld terug wilde, werd mij doodleuk vertelt dat, dat nou helaas niet kon. Na aandringen en een hoop gezeurd met een erg onvriendelijke vrouw aan de telefoon, kon het wel als ik allerlei verzoeken zou indienen. Maar wel dat ik nooit meer bij hun terug zou kunnen komen.

Reactie

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IQ-DRIVE over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door jannekee000