Klacht: Oplichters!

op 20 maart 2017 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Ik heb account gemaakt bij huurexpert om te kijken na de aanmelding heb ik gelijk mij account verwijdert dat lukte niet naar heel veel email te sturen naar die oplichters lukte het eindelijk om mijn account te verwijderen eenmaal verwijdert bleven ze geld afschrijven van mij rekening weer contact opgenomen krijg gewoon geen antwoordt terug ik heb hun op mijn bankrekening geblokkeerd en mij geld terug geschreven. Nu 1.5 jaar later krijg ik bericht van de deurwaarder dat ik schulden heb bij hun en waarom ik niet betaal hun zeggen dat ze meerderemalen mijn email hebben gestuurd nou nog nooit iets van hun gehoord ze zijn aan het dreigen en zeggen dat ze het naar de gerechtsdeurwaarder sturen en bedrag verdubbeld wordt nou laat maar lekker doen ik sleep ze voor de rechter. K.. volk oplichters!!

Als ze bedrag van 100 euro van me naam afhalen en me met rust laten! Hopen dat bedrijf kapot gaat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bambi2016