Klacht: Oplichters

op 06 augustus 2016 over Miriale Luxury in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Houden zich niet aan de algemene verkoopvoorwaarden en de algemene voorwaarden.

Dit houd in dat:
Bij retour je je geld niet terug krijgt, ook al zit het in de originele verpakking, ongeopend.

Ik blijf aanmalingen krijgen dat ik moet betalen terwijl ze zelf aangeven het pakketje te ontvangen hebben. Ze geven ‘korting’ op het ”verschuldigde bedrag” .

Gewenste Oplossing:

Wanneer zij mij het bedrag terug storten wat ik betaald heb en dus hierbij erkennen dat ze zich niet aan de voorwaarden houden en de regels die nederland heeft opgesteld voor bedrijven zoals Miriale.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miriale Luxury

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miriale Luxury nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bellenissneller