Klacht: Bijna 3 manden wachten geld voor terug storten artikelen

op 20 februari 2018 over Miriale Luxury in de categorie Internetshops - Kleding

Goedemorgen ik heb end november 4 stuk nieuwe BH terug storten naar Miriale en nog geen mijn geld terug gekregen, december ik algebeld en krijgen antwoord ik moet wachten tot mijn pakje Miriale krijgen, daarna 22 december ik ook gebeld ook antwoord geld niet kan terug sturen omdat Miriale niet witen mijn bank rekening , ik praat met Kamilia van klantendienst, ik naar haar mijn bank rekening geven, en krijgen aantword :benen 14 dagen geld krijgen,,,,, En niks terug krijgen. Dan 19 Januari ik terug gebeld gevragd mijn geld en krijgen aantword wij gestoord je moet wachten,,,, 31 januari ik echt bos gebeld en praat met Klantendienst met man hij was overtuigend 31 januari just terug gestuurd geld naar mijn rekening,… Vandaag ik heb just met klantendienst gepraat en vragen 20 dagen voorbij als 31 januari sturen nog niets gekregen, naar welke rekening heb Julie gestoord geld,? En Lissan van klantendienst gezegd wij niet kan zie je bank kart nummer moet mail sturen naar saté,,, en niet wil praten,,, alles wat ik heb gekregen warm stress en belofte,,, Dat niet klopt :.omdat via mijn pagina ik niets kan mijn geschiedenis van mijn bestelling vinden,,, Deze sate móet stop zetten,,,, ik weet niet wanneer mijn geld voor 4 stuk bh terug krijgen,,,, Mijn klant nummer 32040629,

Als ik mijn geld terug krijgen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miriale Luxury

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miriale Luxury nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anara Orazgalieva