Klacht: Oplichters

op 26 juli 2016 over Health and Beauty Cosmetics in de categorie Beauty & Wellness

2 jaar geleden een proef pakket besteld. Niet tevreden, terug gestuurd. Daarna niks meer gehoord. Zelfs nog achteraan gebeld om me netjes af te melden van verdere zendingen. Wat jullie echter aan informatie achterwege hebben gelaten en waar ik vanuit de dagvaardingsbrief achterkwam is dat volgens jullie beleid ik als klant mij schriftelijk had moeten afmelden.
Nu 2 jaar later ineens een dagvaarding ontvangen. Nota bene in de brievenbus (naar mijn weten moet dit gewoon netjes door een deurwaarder aan de deur worden afgegeven) Daarvoor geen aanmaningen ontvangen. Kwam dus als donderslag bij heldere hemel en schrok mij dan ook echt kapot. Inmiddels was het bedrag torenhoog opgelopen. In de brief beweerd health en beauty cosmetics mij nog 2 keer een pakket te hebben gestuurd en 2 keer €60 niet van mijn bankrekening af kon schrijven. Zeer vreemd want heb nooit een pakket ontvangen. Van schrik dezelfde dag bedrag betaald en prompt de volgende dag een brief per post ontvangen dat ik een betalingsregeling met jullie aan kon gaan. Kortom jullie zijn dikke oplichters die zo hun centjes makkelijk verdienen en mensen flink bestelen. Lees de verdere klachten maar eens goed door. Wat een waardeloos bedrijf zijn jullie.

Ik ben pas tevreden wanneer het gehele bedrag weer netjes op mijn eigen bankrekening staat.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Health and Beauty Cosmetics over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ritalooij