Klacht: Oplichters

op 04 mei 2016 over Allure Kristalpad in de categorie Beauty & Wellness

Wat een oplichters werken er bij dit bedrijf zeg. Tijdje geleden bij de beurs een starterspakket aangesmeerd gekregen en wat heb ik daar een spijt van. De vrouw die mij dit aansmeerde heeft dit product eerst op mijn arm getest waar er hele dunne lichte haren zitten. Ik had gevraagd of ze zeker wist of dit ook voor donkere en dikkere haren werkte. Ze vertelde me dat ze kon garanderen dat het ook op donker en dikker haar werkte. Ook op mijn bovenlip? Zijn dunnere haren, maar wel dunne. Ja hoor daar hebben we de speciale kleine pad voor voor kleine oppervlakte. Ze heeft me uitgelegd wat ik moest doen en hoe ik het kon gebruiken. Wat ik me afvraag is of er een cursus liegen wordt gegeven aan de medewerkers van dit bedrijf, want wat een stelletje oplichters zijn jullie zeg. Heb het thuis geprobeerd en precies gedaan wat de desbetreffende vrouw mij had verteld. Er was niet 1 haartje weg op mijn benen en het brandde ontzettend na. Volgende dag helemaal onder de kleine schaafwondjes terwijl ik het precies zo deed als de desbetreffende vrouw. Ik ben ook schoonheidsspecialiste dus snap ook wel wat je wel en niet moet doen. Het gevolg was hele droge benen en een heel irriterend gevoel de rest van de week. Ik nog denken dat het aan mij laf dus de keren daarna ook op verschillende plekken uitgeprobeerd en ook zachter als de keer daarvoor. Vooral op mijn bovenlip heb ik het erg zacht gedaan. Het resultaat was overal hetzelfde. Geen 1 haar weg en overal een branderig, droog, irriterend gevoel met kleine schaafwondjes. Vooral mijn bovenlip voelde aan alsof ik door de zon was verbrand. De dag daarna had ik ook overal kleine papels en pukkeltjes. En toen moest ik nog naar het werk gaan. Erg bedankt! Ik start binnenkort mijn eigen bedrijf en zal dit product aan iedereen afraden! Vind het schandalig dat het in de wereld van cosmetica tegenwoordig alleen maar om geld draait en niet om het welzijn van de klanten. Schiet je niks mee op. En daarbij ben ik niet de enige hier die ernstige klachten heeft na gebruik van dit product.

Excuses naar alle klanten zou op zijn minst mogen. Geld terug is netjes maar van een bedrijf als jullie verwacht ik dit ook absoluut niet. Product is gewoon waardeloos en moet zo snel mogelijk uit de schappen verdwijnen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Allure Kristalpad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allure Kristalpad nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allure Kristalpad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MandyE