Klacht: Oplichters

op 29 januari 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Via een test heb ik me aangemeld voor een proefpakket die ik niet ontvangen heb en vervolgens sturen ze een doos met een Pan en een mes! Zonder te weten hebben ze gelijk een bedrag van 75 euro met een machtiging afgeschreven die ik nooit heb gegeven! Als ik die doos terug wilt opsturen willen ze niet accepteren! Op de website hebben ze reclame en de voorwaarden maar geen adres! Belachelijk! Met een proefpakket laten ze wel weten dat ze de verzendkosten 4 euro wel hebben ontvangen en laten ze niet weten dat het een bedrag van 75 euro afgeschreven wordt en een vervolg pakket komt terwijl proefpakket niet eens is opgestuurd! Heel professioneel hoe ze mensen moeten inlokken maar ze houden geen rekening met mensen hoe ze zich voelen in een ongewenste situatie!

Ze zijn niet eens aan de telefoon beleefd! Ze hebben gelijk de telefoon opgehangen omdat ik ze oplichters noemde !

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van

3 jaren geleden - Wij hebben contact opgenomen met de klant voor meer informatie betreffende de afschrijving.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 03 februari 2014 om 10:01 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Fkayan