Klacht: Oplichters

op 14 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

2x keer bezorgdatum verplaatst door Mediamarkt webshop!
Na bijna een maand wachten voor mijn bestelling bij de mediamarkt krijg ik vandaag een mail dat mijn bestelling wordt geannuleerd door mediamarkt omdat het niet meer verkrijgbaar zou zijn, ondanks dat ik heb aangegeven om erop te wachten.
Logitech Ultrathin Folio iPad Air zwart is gewoon verkrijgbaar in de mediamarkt winkels, en volgens Logitech zullen naleveringen plaats vinden, dus mediamarkt liegt over de levering omdat ze waarschijnlijk te goedkoop op hun webshop hebben aangeboden, ik heb €31,99 heb ik moeten betalen, op de mediamarkt webshop zijn de andere kleuren gewoon verkrijgbaar voor €49,95. Het is mij nu duidelijk dat mediamarkt onderuit wil komen.

Ik hoop dat mediamerkt alsnog mijn Logitech Ultrathin Folio iPad Air zwart levert voor het zelfde bedrag.
Het gaat mij niet meer om het prijsverschil en het elders te kopen maar om het principe!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hiko

3 jaren geleden - Mediamarkt is waardeloos en kijk vooral uit dat je geen showroom model krijgt!

Alle klachten die gemeld zijn door Hiko