Klacht: Oplichterij van nieuw abonnement

klachtmelden-2021 op 23 februari 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Benaderd door KPN om van Ziggo over te stappen naar KPN voor Internet en Televisie eind November. Een sterke aanbieding, waarbij er werd aangegeven geen aansluitkosten te betalen. Mobiele data te verdubbelen en 5 euro korting per maand op de huidige mobiele rekening per direct (December 2020). Deze drie genoemde zaken zijn tot heden niet ontvangen.

Bellen helpt niet. Ze geven aan dat de persoon die dit heeft aangeboden aan de telefonisch de enige persoon is die dit kan oplossen en zou het niet zo zijn dat deze persoon nooit bereikbaar is en zelfs niet te bereiken door zijn eigen interne collega’s.

Het speelt al 3 maanden. iedere maand ontvang ik een incorrecte factuur en bel ik hun hierover om dit te corrigeren. Iedere maand geven ze aan dat dit wordt verrekend de volgende maand. Tot heden niet gebeurd.

Vandaag te horen gekregen dat dit niet gaat gebeuren, terwijl meerdere collega’s vooraf hebben aangegeven dat dit al ingeregeld is. De collega die ik hem gesproken bleef herhalen en zij dit niet gaat inregelen voor mij, terwijl ik dit wel heb besproken met zeker 4 KPN medewerkers!

Conclusie: Ik betaal even veel als bij Ziggo en ben een behoorlijk wat meer tijd kwijt aan instalatties, telefoontjes met KPN om problemen op te lossen die tot heden niet zijn opgelost.

In een woord, oplichterij. Beloven en niet waarmaken.

Aansluitekosten per direct crediteren en 3x5 euro per direct crediteren. Zoals besproken. Dit is het minimale wat ik verwacht.

Overige compensatie voor de tijd, irritatie mag vergoedt worden. Echter verwacht ik het niet na mijn ervaringen met KPN.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtmelden-2021