Klacht: Oplichterij over een proefpakket

op 20 juni 2017 over Forskolin Naturals in de categorie Gezondheidswinkels

Beste, ik heb een proefpakket voor 14 dagen forskolin Naturals aangevraagd via hun website. Ik had het pakket nog geen week in huis en ontving plotseling een factuur voor deze bestelling ad € 99, 89. Daarop ben ik direct gaan googlen en het bleek dat zeer veel mensen op deze wijze zijn behandeld. Ik heb direct met het bedrijf gebeld. Zij gaven aan dat zij mij een RMA formulier zouden toesturen waarmee ik het pakket kon terug sturen. Ik gaf aan dat er niets mis was met de levering (daar is immers een RMA formulier o.a. voor) maar dat ik graag bevestigd zou willen hebben dat deze factuur ten onrechte naar mij is verstuurd. De medeweker liet weten dat mij direct toe te mailen, maar in plaats van een bevestiging, ontving ik een mail met instructies voor het retourneren en een bijlage met daarin een RMA formulier. Ik heb daarop opnieuw een mail gestuurd, dat dit niet was afgesproken, maar daar heb ik geen antwoord op ontvangen. De week daarna ontving ik een herinnering op de factuur. De week daarop ontving ik een incassobrief betreffende deze factuur. Vanaf dat moment word ik gestalked door incassobureaus ( er worden verschillende ingeschakeld) ik wil dat dit stopt want ik ben blijkbaar niet de enige gedupeerde. Ik ben niet bereid te betalen voor een PROEFpakket. Bovendien blijken deze pillen volgens gebruikers op het internet helemaal niet te werken.

Wanneer ik een bevestiging ontvang met daarin toegegeven dat dit op een misverstand berust en de factuur wordt gewist.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Forskolin Naturals over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Therese150