Klacht: Oplichterij NS ACTIE

op 21 april 2017 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Wij hebben via actie van de dag 2 i-tickets gekocht die geldig zouden zijn voor 2 retourtjes van de NS of 4 enkele reizen voor 2 personen.

Nu blijkt dat het maar 2 kaartjes zijn. De NS gebeld. Is een derde partij..zegt de NS. Dus de NS heeft er niks mee te maken. Jullie zijn erin getrapt is de boodschap.

Mooi is dat! Dus ik ga ervoor dat dit wordt recht gezet. In ieder geval nooit meer iets kopen via actie van de dag…..

Wanneer actie van de dag de extra kosten betaald van de NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over actievandedag.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

actievandedag.nl

Heeft op 22 april 2017 om 16:31 geantwoord

Beste Karin,

Wat vervelend om te lezen dat er verwarring is ontstaan over de inhoud van de actie. Het is echter wel zo dat er op onze actiepagina bij de titel van de actie, in de voorwaarden, op de e-tickets en de orderbevestiging duidelijk staat vermeldt dat het gaat om een set van 2 NS-treinkaartjes (enkele reis). Dat houd dus in dat het echt gaat om 2 enkele reizen en niet om 4 treinkaartjes.

Voor de duidelijkheid hebben we hieronder de link naar de actiepagina geplaatst, zodat u het daar nogmaals kunt bekijken.

Helaas kunnen we u hier dus niet in tegemoet komen, omdat er echt geen sprake is van een fout van onze kant.

Hopelijk is alles u nu duidelijk.

Karin

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Leferink