Klacht: Oplichterij

op 09 juli 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik ben helemaal klaar met Basic fit, ze hebben mij 2 rekeningen laten betalen terwijl sportschool pas 1 maand open is. Medewerker zei dat dit zou gaan over 2 maanden sporten. Dit is allemaal onzin, want er staat binnenkort voor juli weer afschrijving! Dus er wordt uit het niets dubbele kosten berekend. Verder had ik mijn abbonoment opgezegd dit zou ook zogenaamd niet goed verwerkt zijn in het systeem, waardoor ik nog langer aan hen moet betalen. Ik baal hier heel erg van. Ik wil de teveel berekende terug krijgen!.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn teveel betaalde maand terug en dat ze corecctie erin zetten dat mijn abbonement per juli stopt en niet augustus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 juli 2021 om 08:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nissnali