Klacht: Oplichterij

S.o123 op 03 juli 2020 over Campusshop in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik heb 2 jaar geleden een laptop van 360 euro besteld en nu is de touchpad kapot. Mijn laptop valt binnen de garantie dus campusshop gaf aan dat er geen kosten aan verbonden zijn.

Daarna krijg ik een factuur van kosten van 770 euro binnen die ik binnen drie maanden moet betalen anders word mijn laptop vernietigd .

Ik heb ze even gebeld en de medewerker had geen respect en gaf me geen raad van wat ik precies moest doen.

Ik ben een studente die een laptop hard nodig heeft en het is vervelend om te horen dat er kosten Aan verbonden zijn aan iets wat ik niet kapot heb gemaakt. Er waren zelfs foto’s bij die aangaven dat ik het kapot heb gemaakt terwijl dat niet zo is .

Ik ben tevreden als ik mijn laptop gewoon binnen krijg zonder dat ik ervoor moet betalen .

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Campusshop over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Campusshop in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Campusshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Campusshop

Heeft op 09 juli 2020 om 11:54 geantwoord

Beste Saida,
We vinden het vervelend dat u problemen ondervind met uw laptop.
Helaas is uit onderzoek van het reparatiecentrum gebleken dat er schade van buitenaf is geconstateerd aan de laptop. Dit valt helaas niet onder de garantie, een eventuele reparatie zal dan ook kosten met zich meebrengen, zoals gespecificeerd op de prijsopgave die u heeft ontvangen. Indien u de laptop niet wenst te laten repareren maar hem retour wenst te ontvangen dienen de vermelde onderzoekskosten betaald te worden.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Vriendelijke groet,
Daniel van CampusShop