Klacht: Oplichterij

op 14 mei 2020 over Klinty Benelux in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Precies hetzelfde verhaal als hier boven.
Op 27 maart de Fintyflex besteld maar nu 2 maanden later nog steeds niets ontvangen.
Status staat al 2 maanden op onderweg in het vliegtuig.
Als je met ze mailt, krijg je dit antwoord van ze terug:

We hebben uw e-mail met succes ontvangen.
Vanwege de enorme mails kan onze support niet meer alle e-mails afhandelen. 
Voor snelle antwoorden kunt u contact met ons opnemen via facebook messenger.

Klik hier om naar onze facebook messenger te gaan

Best regards Met vriendelijke groet,

Lisa Williams

Klinty support

For fast responses, use our facebook messenger on Klinty Europe

Als je vervolgens op de link klikt, wordt er gezegd dat de facebook gebruiker niet bestaat

Gewenste Oplossing:

Geld terug of produkt alsnog binnen 2 weken geleverd krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klinty Benelux

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klinty Benelux nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GCI