Klacht: oplichterij

op 06 februari 2018 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 29 december een salontafel (239 euro) besteld bij lil.nl Netjes betaald en binnen 5 tot 12 werkdagen zou het geleverd worden. Echter wordt ik nu aan het lijntje gehouden en de spullen gaan niet geleverd worden. Een week geleden kreeg ik een mail dat ze de tafel geleverd hadden gekregen en dat ze een track en trace zouden doorsturen naar me. Maar die komt natuurlijk niet. Als je ze belt dan zijn er altijd 7 of 8 wachtenden voor je. Je bent minimaal een uur aan het wachten en als je geluk hebt krijg je iemand aan de lijn. Heb je pech dan is plotseling de verbinding verbroken. Ik ga mijn geld terug eisen

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lil.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lil.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht thierry81

8 maanden geleden - Mijn klacht is gelukkig snel opgelost. Het geld heb ik vandaag terug ontvangen en door deze snelheid ga ik het er hier verder bij laten.

Alle klachten die gemeld zijn door thierry81