Klacht: Oplichterij

op 11 mei 2017 over Nood24 in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister de deur dicht laten vallen met nog een sleutel binnenin. Gebeld met dit bedrijf om een afspraak te maken en zou gebeld worden door de monteur om een tijd af te spreken. Hij was netjes optijd. Hij haalde een papier tevoorschijn waarbij hij bedrag opschreef van 159 starttarief en 35 voorrijkosten. Ik moest daarmee akkoord gaan door te tekenen onderaan dit formulier. Nadat hij klaar was werd er nog een bedrag van 180 euro op het factuur erbij geschreven, ook werd erbij verteld dat er nergens nog BTW bij zat. Dat kwam er ook nog bij. Ik vroeg me af waarom er nog 180 euro bij kwam, toen werd mij verteld dat dit nou eenmaal hun prijzen waren en ik al akkoord had getekend.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag minimaal de helft van het bedrag terug zien op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nood24

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nood24 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce van de geest