Klacht: Oplichterij

op 25 april 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Mijn zoon is pas 18 geworden en wilde zorgtoeslag aanvragen en kwam via google op de site van zorgtoeslag.nl en dacht dat dit de juiste website was om dit aan te vragen. Vervolgens werd er 39,50 afgeschreven als zijnde administratiekosten?? En dat voor een aanvraag die hij zelf helemaal heeft ingevuld?? Dit is echt oplichterij want je kunt zorgtoeslag gratis aanvragen bij de belastingdienst maar door de misleidende manier waarop zorgtoeslag.nl te werk gaat kwam hij daar later pas achter toen hij hoorde van andere studenten dat het geen geld kost. Dit is toch oplichterij want zij vragen geld voor iets dat helemaal geen geld kost!

Dat mijn zoon die 39,50 niet hoeft te betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 28 april 2017 om 11:35 geantwoord

Heeft op 28 april 2017 om 11:43 geantwoord

Nogmaals er is helemaal geen dienst geleverd! Ik heb zelf d.m.v. digid de aanvraag volledig ingevuld dus er valt helemaal niks te controleren door jullie en bovendien is digid een beveiligde omgeving dus kunnen jullie daar helemaal niks van zien! Op de site staat dat als jullie CONTACT opnemen dat er dan een vergoeding gevraagd wordt maar er is HELEMAAL GEEN CONTACT geweest en dat is dus MISLEIDEND!! Hoe is het mogelijk dat jullie geld mogen vragen voor iets wat bij de belastingdienst gratis is?? Dat is gewoon diefstal!!

Alle klachten die gemeld zijn door R. Sannen