Klacht: oplichterij

op 19 augustus 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Zojuist heb ik voor de 2e maal sms-bericht ontvangen van Syncasso waarin ze stellen dat ze mij een aanmaning gestuurd hebben en betaal termijn vandaag vandaag vervalt. (4 dagen geleden was dat nog 2 dagen om deze te betalen). Ik heb geen aanmaning ontvangen, geen betalingsachterstanden en ben niet bekend met Syncasso.

Ik ben tevreden wanneer er excuses gemaakt worden; wanneer mijn telefoonnummer verwijderd wordt; ik niet meer (op deze wijze) benaderd word; en wanneer deze praktijken niet meer gehanteerd worden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:01 geantwoord

In deze kwestie heeft Syncasso op 22 augustus jl. geprobeerd de betrokkene telefonisch te bereiken en is er een email bericht verstuurd, hierop hebben wij nog geen reactie ontvangen over wat het betreffende dossiernummer is wat genoemd is in het SMS bericht. Inmiddels hebben wij het betreffende telefoonnummer uit ons systeem verwijderd, waardoor er geen SMS bericht meer naar betrokkene zal worden verzonden op het betreffende nummer. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Faruk07