Mijn Klacht:
Er is een medewerker van direct pc langs mijn tante gegaan en gezegd dat ze gratis pc repareren en dat ze gewoon aan huis moet betalen als er ooit wat mis is met haar pc. Ze heeft van tevoren aangegeven dat ze geen geld heeft en hierdoor het liever niet wilt doen. Werd meerdere keren gezegd dat er geen kosten aan verbonden zijn en helemaal niet een bedrag van 99 euro. Volgende dag wordt er gebeld door klantenservice en weer niet is er iets gezegd over het bedrag van 99 euro per jaar. Mijn tante is wat ouder en snap niet alles van contracten maar va betalen wel en ze zegt altijd nee ik heb geen geld. Nu hoeft ze niet het 99 euro te betalen maar moet ze 25 euro administratie kosten betalen. Ik vind oplichterij wordt 2 keer niet het bedrag gezegd dat betaald moet worden en als je ze opbelt komen ze met een onzin verhaal. Dit is puur oplichterij van ouderen die niet weten wat ze dan voor tekenen en tot twee maal het weglaten van het jaar bedrag van 99 euro vind ik oplichterij.
Gewenste Oplossing:
Waarom moet ik 25 euro administratie kosten terwijl er twee maal niet wordt aangegeven dat het jaarlijkse bedrag van 90 euro. Dat mijn tante geen 25 euro moet betalen voor administratie kosten.
